Fullt upp

Nu är det mycket på G. Jag har ju börjat min skola och jag ska försöka att tenta av Datakursen. Min sambo har alltså försökt att lära mig allting om data. Både hårdvara och mjukvara. Tänkte att om jag tentar av den kanske jag kan ta bort en kurs till som jag redan är G i. Så kanske jag kan läsa Matte A istället. =)

Min Sambo ska lägga en licens i morgon så att han kan göra ett prov på ett jobb som han sökt. Vad jag förstått det som så är det väl lätt om man kan det att lägga denna licensen, men inte alla som får jobbet trotts att man kan. Man måste alltså vara enormt duktig. HOPPAS HOPPAS verkligen. Väl betalt jobb, dock måste vi flytta igen. Men vi båda tycker om att flytta. Trotts att jag gjort det hela mitt liv.

I morgon ska jag alltså tenta av min data kurs, och Felix ska lägga sin licens , sen efter detta ska vi till Uddevalla och hälsa på. Alla verkar vilja träffa oss, så jag vet inte hur vi ska hinna. I morgon när vi kommer fram ska vi direkt till min syster, äta lite mat hälsa på lill grabben, sen efter det ska vi på fest ihop med några vänner. Lördag hälsa på mormor, Bella, en annan kompis, hälsa på en gamal jobbarkompis och hälsa på mitt gamla jobb, på kvällen ska vi vara hemma och träffa min mamma lite som jag lovade osv... Fullt upp alltså. Vet inte hur detta ska gå. Haha.


Ellies Hemligheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0