Snabbt inlägg

Varit i Uddevalla. Visste inte hur jag skulle hinna med allt, Alla som ville träffas och kolla hur man mår osv. Åkte först hem till min syster Tess och hennes sambo. Dom bjöd på lite alkohol. Tess får ju naturligtvis inte dricka, men vi andra hade det gott med god mat och lite mys att dricka. Vi hade köpt med oss en massa godis, det hade hon med kan jag säga. Det blev godis för en hel stad nästan.

Min bror åkte med oss hem. Jätte skönt att kunna umgås. Kanske kunna fixa lite saker som behövs lösas. Som tex söka lägenhet och kanske ringa kronofogden och förklara läget. Lite små pyssel.

Träffade Bella när vi var nere. Det blev dock bara en mysig liten fika. Nästa gång kanske vi kan laga någon god mat och kanske dricka lite vin. Som en fin mysig tjej kväll fast med oss två. Tror starkt att hon inte dricker vin. Konstigt det känns. Har kännt henne i all evighet men jag vet inte om hon dricker vin. hum...

I morgon åker Algot hem tror jag och på fredag kommer Felix dotter över helgen. Skoj. =)


Ellies Hemligheter


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kan dricka vin men då måste det vara vitt :P

2011-02-03 @ 23:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0