Skolan





Ah, nu har jag ju börjat skolan igen. I morses när jag vaknade så kändes det som när man var liten. Då man för första gången skulle till skolan. Man är nervös för vem man ska bli. Är jag den mobbade ? eller mobbar jag själv ? eller hjälper jag till med allt ? eller är jag den som alla kan umgås med ? eller är jag den accepterade plugghästen ?

Jag har alltid varit den som kan umgås med alla. Jag har aldrig någonsin mobbat någon i hela mitt liv kommer heller aldrig att göra det. Jag har alltid kunnat umgås normalt med populära och mobbade. Man kanske skulle kunna säga att jag inte är någon speciell. Jag är den som ingen bryr sig om men alla är trevliga mot när jag är med. När jag gick i 7:an till 9:an så blev jag nog klassens pajas, kan man säga så? haha..

Idag gick det bra iallafall. Väldigt nöjd trotts att jag är så blyg så tänker jag inte låta det stoppa mig från att fått g i alla ämnena. Min mamma säger att jag inte bör plugga för det är för svårt för en som mig. Hon tror inte på att jag varken kan skriva eller läsa. Trotts att en psykolog till mig testade mig för dyslexi och kastade upp detta i hennes ansikte, då han var väldigt trött på hennes tjat om att jag hade något som jag vägrade erkänna. JAG VANN DETTA DOCK! Men hon vägrar idag erkänna att det testet en gång gjordes.



Ellies Hemligheter




Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okey ;)

är du en nattuggla eller en morgonmänniska?? :b

2011-01-17 @ 18:11:37
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Caroline =)

Hehe okej, tack. Ja det kan jag behöva, men jag vill verkligen det här så =) Men alltså, jag vill prova i två veckor först, kan jag börja äta vanlig mat direkt efter det då? Kram vad för hemlisar? Blir helt galet yfiken! =)

2011-01-17 @ 19:27:39
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/
Postat av: Caroline =)

Okej, då förstår jag =) Men ska man typ börja äta ett äpple och gröt så som du blandade då?! =) Efter att man har druckit det ett tag eller? =) Jag vill verkligen att det ska bli bra. Bra att du finns <3

2011-01-18 @ 13:03:14
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: hihi, sj är jag en nattuggla helt klart ;)

Allt bra med dej idag?? :D

2011-01-18 @ 14:52:41
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0