Ensam?

Nu är det en nervös helg på G. Felix ska göra provet till det jobbet han sökt. Klarar han det så får han troligen veta det på måndag. Han åker på söndagen och gör provet på måndag. En natt utan han är väl inte så svårt kan man tänka. Själv är jag väldigt lätt skrämd och tycker inte om tanken på att sova ensam. Jag som drömmer mycket mardrömmar tycker om att vakna upp och veta att Felix ligger bredvid. Då känner jag mig trygg igen och kan somna om. Vi får se hur detta går.

Gjorde mitt sista data prov idag. Registerhanteringar, Det gick jätte bra och tror att jag kan få VG. =) Hoppas på att jag kanske kan få bra betyg i hela kursen.

Fick ett samtal av min mamma här om dagen. Jaa , där ser man , hennes Kille "Man" har fått uppehållstillstånd och kom till sverige igår. Har inte hört hur det går med det där, bryr mig inte särskillt mycket heller. Visst är han en bra kille osv, Men nej, att gifta sig för att stanna i sverige. Inte okej för mig. Tycker inte att giftemål ska påverka beslutet.

Nu ska jag köra en stor städning innan Felix kommer hem tänkte jag. =)

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: robbin

Hejhej :) hoppas allt är bra med dig !

2011-02-08 @ 14:34:11
URL: http://robbinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0